SQUEEZY alkalmazása

Egyéni szükséglet

A sportolók energiaszükséglete egyénenként változó, melyet sok tényező befolyásol.

energiaszükséglet

  • A fizikai feltételek: kor, súly, magasság és nem.
  • Futásnál a leküzdendő útszakasz természete (a magasság és a talaj típusa).
  • Maga a sportág jellege.
  • Az egyéni teljesítőképesség és annak intenzitása (AÁ1 / AÁ2)

AÁ1 = Alapértelmezett Állóképesség 1:

ez esetben az edzsést az egyéni maximális pulzusszám 60-70%-án végezzük.

AÁ2 = Alapértelmezett Állóképesség 2:

az edzést / versenyt az egyéni maximális pulzusszám 70-80%-án teljesítjük.

Javasolt felhasználás kerékpárosoknak

A fenti szénhidrát szükségleti számadatokat figyelembe véve készítettük el a különböző távokra termék felhasználási ajánlást, amelyek segítséget nyújtanak a termék kiválasztásához és azok használatához.

 

sporttáplálkozás pdf

 

Válaszd ki a távodat

Táv 40 km

SQUEEZY javasolt felhasználás kerékpárosoknak 40km

Egy kb. 40 km-es rövid szakasz esetén a szénhidrátellátás könnyen megoldható, amennyiben a verseny előtt odafigyeltünk a szénhidrát raktáraink feltöltésére (carboloading) is. A javaslatunk a táv 2. felében egy ENERGY GEL tasakot (33g) elfogyasztani. A verseny utáni regenerációs szakaszban egy RECOVERY BAR -t – fehérjével és szénhidráttal – ajánlott elfogyasztani. Vidd magaddal a versenyre az erre a távra készített versenycsomagunkat: 40km -es kerékpáros versenycsomag ajándékkal

Táv 80 km

SQUEEZY javasolt felhasználás kerékpárosoknak2

Hosszabb táv esetén egy ENERGY GEL -t már a verseny kezdete után 30 perc elteltével érdemes elfogyasztani, hogy a korai szakaszban elkezdjük a szénhidrát utánpótlást. A terhelés további részében 30 percenként egy zselé tasak elfogyasztása javasolt. Az energia zselé lenyelését követően, 200 ml víz bevitelének kellene követnie! Hozd ki magadból a maximumot a 80km-es távra összeállított SQUEEZY versenycsomaggal: a csomagban ajándék 2 tasak energia gél

Táv 120 km

SQUEEZY javasolt felhasználás kerékpárosoknak3

Az ilyen hosszú távok esetén különösen figyelnünk kell az energia utánpótlásra, ez esetben a szénhidrátok és ásványi anyagok bevitelét változatos módon ajánljuk, úgy mint a ENERGY FRUIT GUM. Az egyszerűen adagolható gyümölcsgumi darabokat könnyedén lehet rágni és szopogatni. Azoknak a sportolóknak akik előnyben részesítik az energia szeleteket, a gyümölcsízű ENERGY BAR -t ajánljuk.

Alternatívának a klasszikus tasakos energia zselé helyett a 125 ml-es palackos ENERGY GEL -t ajánljuk. Ez a kiszerelés félkézzel is alkalmazható, könnyen lezárható és környezetbarát, mivel kiürülésekor ismét felhasználható és újratölthető az 500 ml-es utántöltővel, így jóval gazdaságosabb is.

Mit szólnál, ha mi töltenénk fel verseny előtt és regenerálnánk verseny után? Ehhez válaszd a 120km-es versenycsomagunkat!

Javasolt felhasználás futóknak

Válaszd ki a távodat

10 km

SQUEEZY javasolt felhasználás futóknak 10 km

Rövid kb. 10 km-es futó távok esetén, csak kis mennyiségű szénhidrát pótlás szükséges, ezért a végső terhelés szakaszában ajánluk egy DRINK GEL 60 ml-t. A futás utáni regenerációs fázisban egy RECOVERY BAR -t ajánlunk a szükséges fehérjék és szénhidrátok bevitelére.

Félmaraton

SQUEEZY javasolt felhasználás futóknak félmaraton

Hosszabb távú futás esetén, mint egy félmaraton, egy ENERGY GEL -t már a verseny kezdete után 30 perc elteltével érdemes elfogyasztani, hogy a korai szakaszban elkezdjük a szénhidrát utánpótlást. A terhelés további részében 30 percenként egy zselé tasak elfogyasztása javasolt. A változatos szénhidrátellátás érdekében kínálunk egy csomag FRUIT GUM gyümölcsgumit, ami egyszerűen adagolható, könnyedén lehet rágni és szopogatni. Egy finálé előtti energialökésnek a végső terheléses szakaszban egy tasak ENERGY SUPER GEL  (koffeinnel) elfogyasztását ajánljuk. Az energia zselé lenyelését követően, 200 ml víz bevitelének kellene követnie!

Összekészítettünk neked egy SQUEEZY termékekből álló versenycsomagot benne Ajándékkal, nézd meg ITT.

  • A koffein nem ajánlott gyermekek, terhes nők és a koffein érzékeny személyek számára.

Maraton

SQUEEZY javasolt felhasználás futóknak maraton

Az ilyen hosszú távú terheléses szakaszok esetén különösen figyelnünk kell az energia utánpótlásra, ez esetben 30 percenként egy csomag ENERGY GEL elfogyasztását javasoljuk.

Egyszerű használhatóság érdekében a továbbiakban ajánljuk a DRINK GEL -t, aminek fogyasztása után, a hozzáadott víznek köszönhetően nem teszi szükségessé a további folyadék pótlást.

Az utolsó szakaszban, itt is figyelmükbe ajánlunk egy SUPER DRINK GEL (koffeinnel) fogyasztását.

Összekészítettünk neked a maratoni távra is egycsomagot Ajándékokkal:  SQUEEZY maraton versenycsomag.

*  A koffein nem alkalmas gyermekek, terhes nők és az erre érzékeny emberek számára.

 

 

Az energia zselé használata utáni víz fogyasztás:

A szénhidrátok felszívódásának optimalizálása érdekében, minimum 200 ml víz elfogyasztása is szükséges, minden elfogyasztott energia zselé, valamint FRUIT GUM és energia szelet után.