24
jún

Már egy ideje elkezdtünk dolgozni egy egész újítási koncepcion a Squeezy márkanév alatt. Mindenekelőtt egy teljesen új arculattal, friss színekkel és egy régi ismerőssel térünk vissza, aki kicsit több mint 10 évvel ezelőtt költözött ki tőlünk, és most úra csatlakozott a fedélzethez…
Azok, akik már 2009 előtt használták a SQUEEZY-t, és még mindig ismerik a csomagoláson szereplő harapós halat (lenti kép), tudni fogják, hogy kire gondolunk. Igen, akkoriban grafikailag elavult, teljesen oldschool volt, és mostanra átadta a helyét egy modernebb dizájnnak.

A képen a régi dizájn. SQUEEZY csomagolása 2009 előtt, a piranha – val
Mára ez a dizájn ismét elérte a maximális szavatossági idejét, és néhány hónappal ezelőtt feltettük magunknak a kérdést, hogy nem-e jött el az idő, hogy ezzel az újratervezési akcióval korábbi kabalánkat is visszahozzuk.
Visszatér tehát. A fenti teaserben már látható az új logó egy része. A teljes logó bemutatására hamarosan sor kerül…
Ami a csomagolást illeti, a fenntarthatóság érdekében természetesen nem fogunk felesleges hulladékot termelni azzal, hogy a friss termékeket új márkás termmékekkel helyettesítünk. Minden termékcsaládot folyamatosan új dizájnnal fogunk forgalmazni, amikor a készletek elfogynak. Ez a folyamat több hónapot fog igénybe venni.
Ennek során a csomagolási méreteket is módosítjuk. Minden új csomagolás tartalma megnövekszik. Továbbá, ahol csak lehetséges, fenntarthatóbb csomagolást alkalmazunk, vagy akár komposztálható csomagolást is kínálunk a teljesen újrahasznosíthatás érdekében.
Végül, de nem utolsósorban új ízek és új termékek egész sora van készülőben.
Hogy ennek az egésznek a megjelenése mikor várható? Az év folyamán, következő két hónapon belüli kezdéssel.
Elsősorban a Facebookon és az Instagramon szeretnénk beszámolni, új termékeket és a Piranhánkat bemutatni. Tartson velünk ezen az izgalmas utazáson a SQUEEZY 4. generációjával.