01
júl

Mostantól kezdve szeretnénk a lehető leggyakrabban tájékoztatni titeket itt és különösen a Facebook– és Instagram-oldalunkon, előzeteseket mutatni a termékekről és a csomagolásról, valamint promóciókat indítani.
A SQUEEZY újra feltalálja magát!
1987-ben a SQUEEZY először energia gélként látta meg a napvilágot, és azóta a márka folyamatosan fejlődik. Miközben nagyrészt ragaszkodtunk a receptekhez, hogy ne veszélyeztessük a lehető legnagyobb kompatibilitásra vonatkozó alapelvünket, finomítottunk az ízeken, a változatokon és a kísérő termékeken.
A következő nagyobb fejlesztési lépés 2021-ben következik be. Ez a fenntarthatóság melletti egyértelmű elkötelezettségből, új termékekből és a márka teljes újratervezéséből áll.
A Squeezy a fenntarthatóságra összpontosít
A fenntarthatóság témája már évek óta foglalkoztat minket a Squeezy-nél. Így jöttek létre többek között az utántölthető palackok és az újrahasználható gélpalackok.
Az idén indított innovációs kampány keretén belül először kínáljuk új italcsaládunkat kizárólag természetes cukornádból készült 650 grammos dobozokban.
Továbbá várjuk az új Energy Fruit Gum teljesen újrahasznosítható külső csomagolását, és később a monofóliából készült gél tasakokat, amelyek szintén teljes mértékben újrahasznosíthatóak.
Egyetlen termék sincs kizárva a megújulás és optimalizálás folyamatából.
Kizárólagos németországi gyártásunknak és a neves gyártókkal való szoros együttműködésnek köszönhetően úgy látjuk, hogy az elkövetkezendő években új mércét állíthatunk fel. Hadd lepjük meg Önt.
Squeezy új köntösben
Squeezy márka mindig is kicsit más volt. Ezt olyan fejlesztések bizonyítják, mint a sör és a paradicsom ízű zselé, de a kék csomagoláson 2009-ig látható rámenős piranha is.
Sok vásárló még ma is ismeri ezt a pimasz barátot, és úgy döntöttünk, hogy 2021-ben ismét “Pedro” lesz a kabalánk. A cikkhez tartozó teaser képen látható az új logó.
Mindennek frissebbnek, merészebbnek és modernebbnek kell lennie – megjelenésében és kommunikációjában egyaránt. Új színekkel, betűtípusokkal és Pedro-val folyamatosan változtatunk az összes új terméken, a bolton, a kommunikáción és a közösségi médián.
Ami a termékeket illeti, fenntarthatósági okokból először a meglévő árukat fogjuk eladni, és nem fogunk radikális szakítást okozni a termékek megsemmisítésével.